امشب به یاد تو چشم بر هم گذاشتم و از رفتنت گریستم صبح را با یاد تو اغاز و شب را به یادت پایان دادم ، یادت در جانم جاریست و نامت ضامن حالم و نگاهت بی غرض است به من نگاه نکن این نگاه کردن ها ارامشی ندارد ، مرا دریاب تو را نخواستم با اینکه در دلم جا داری!

 

ای کاش هیچگاه چشمانم در چشمان پر فروغت خیره نمی گشت و عشق با این اتش سوز ناکش در جانم ریشه نمی کرد ،ای کاش می شد که عشق فراموش شود ولی افسوس که ریشه هایش قطور و نا گسستنی است و همچون میله های زندان قلبم را به اسارت گرفته ای کاش از چشمانم نگاه ملتمسانه ام را می خواندی و می نگریستی که چگونه در انتظارت اشک می ریزد ولی افسوس!

 

امروز صبح را بی تو اغاز می کنم کسی نیست که به او بگویم دوستت دارم ،انکه رفت و مرا در غربت فرداهای نا معلوم رها کرد برایم مفهوم عشق بود، انکه این چنین با امدنش عشق در دلم رویید و با رفتنش گل شوق در دلم پر پر گشت بیا که با یاد تو جان بگیرم تا بر فراز اسمان عشق پرواز کنم و دست در دست یکدیگر شعر محبت را زمزمه کنیم!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://irnetwork.tk

دوستان عزیزتجارت الکترونیک بسرعت راهش را در کشور ما باز میکند و نقش اینترنت در زندگی ما بیشتر خواهد شد لذا نباید فرصت را از دست داد باید هر چه سریعتراطلاعات لازم را بدست اورید . در راستای این هدف بنده یک سیستم مبتنی بر NETWORK MARKETING ایرانی که در نوع خودش اولین واز نظر اینجانب مطمئن ترین و بهترین تا کنون است به شما معرفی می کنم . رئوس انچه که در این کار نصیب شما می شود عبارتند از :

۱-امکان کسب درامد تا سقف ۵۱۲ هزار تومان در روز از طر یق بازار یابی شبکه ای

۲- دریافت یک کارت اعتباری به نام آ ر یا کارت (توضیح در مورد آریا کارت پایین سایت آمده است) وبر خو رداری از مزایای ا این کارت

۳- برخورداری از مزایای عضویت و خدمات و تخفیف های یک صنعت مفید تجارت الکترونیک در زمینه تامین کتاب . جزییات کامل داخل سایت
http://irnetwork.co.sr
http://iranbinbook.myblog.ir
my yahoo id= netw0rk_marketing

سولماز دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام مرتضی گلم
امیدوارم که زود زود برگرده
سن سیز بیر داکیکا حاتا ثانیه لر بیله زر گیتتین بیتیردین بیر نفست

بهناز دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

salam aziz nejasan/??veblago okhodom khoch gashangide sagol....yashiasan....ya-ali

آیلین دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

salam...khob hastin???vagean weblage gashangi darid...ya-hagh

مهسا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ

salam...neja san?man sanoon veblogoa chokh bash viriam vali hesh vagt nazar goymamishdim...akhi adam hesad dia bilmey...movaffag olasan...ya.ali

آوازه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://www.everlastinglove.com

سلام
من یه یار قدیمیم
آدرس وبلاگ قبلیم سپیدبرفی بود که عنوانش تنهاتر از تو بود
یه وبلاگ جدید ساختم
یکی رو دوست داشتم اما اون منو دوست نداشت
حالا اون عاشقه من شده و من اونو دوست ندارم
نمی دونم باید چه کار کنم
باهاش بدرفتاری نمی کنم
اما خیلی سخته
اگه می تونی کمکم کن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد